eu fondovi
opkk
eu-flag
Europska unija
Zajedno do fondova EU

Projekt je sufinancirala Europska unija
iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Pred prepunim školskim amfiteatrom 10. je svibnja održana predstava Stilske vježbe na CIH-ovski način. Prema djelu francuskog književnika Raymonda Queneaua, kazališna predstava Stilske vježbe u kojoj nastupaju Pero Kvrgić i Lela Margitić najdugovječnija je predstava na svijetu s istom glumačkom postavom, već više od 40 godina!

Predstavu Stilske vježbe na CIH-ovski način izveli su učenici polaznici Centra izvrsnosti za hrvatski jezik, među kojima je bila i naša učenica Veronika Štefanko. Veronika je kao polaznica Centra ujedno i zaslužna za prikazivanje ove predstave u našoj školi.

 

Centar izvrsnosti za hrvatski jezik djeluje već četvrtu godinu sa sjedištem u Elektrostrojarskoj školi Varaždin. Osim radionica za jezik, književnost i medije, Centar od prošle godine ima i dramske radionice s voditeljicom dramskom pedagoginjom Vlastom Godec koja je sa svojom dramskom grupom prilagodila predstavu učenicima i našem kraju.

 

Da satovi biologije u našoj školi mogu biti zanimljivi, poučni i itekako neobični dokazuje i današnji sat u 2.g2 razredu. U sklopu teme gmazovi, učenik Dominik Želežić održao je prezentaciju o gmazovima te donio nekoliko svojih zanimljivih primjeraka.

 

Tako smo imali priliku vidjeti dvije vrste kornjača, kopnenu čančaru i vodenu crvenouhu kornjaču, guštera bradatu agamu i,  ni više, ni manje, zmiju - trogodišnju ženku kraljevskog pitona, kojoj je Dominik dao ime Tia!

 

Nije potrebno niti naglašavati kako su učenici bili oduševljeni pokazanim primjercima neobičnih kućnih ljubimaca, a čak je i ravnateljica pokazala malo hrabrosti i dodirnula zmiju. Profesoricu Štrlek ipak nismo uspjeli nagovoriti da se ohrabri!

   

Dominik je, očito, nešto neobičniji mladić kada je riječ o kućnim ljubimcima koje voli i drži u terarijima u svojoj sobi, a do nedavno je još imao i jednu tarantulu te napominje da bi u budućnosti volio imati još koju zmiju, najprije još jednu iz potporodice udavki, bou!

Da sve ne ostane samo na gmazovima, u učionici biologije već su nekoliko godina i paličnjaci koje će kroz ljetne praznike udomiti jedna učenica ili učenik te se brinuti o njima do nove školske godine.

   

U sklopu projekta SMUN sniman je i promo video o Školi i samom projektu. Kako su to napravili stručnjaci sa Sveučilišta Sjever pogledajte na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=rx_6kGLVR7Y

Poštovani učenici,

na ovom mjestu možete vidjeti sve važne dokumente vezane za Državnu maturu!

9.5.2016.

 

U ponedjeljak 9. svibnja u 9:00 sati smo održali posljednju konferenciju za javnost projekta SMUN - Suvremene metode  u nastavi. Konferencija je održana u Varaždinu u prostorijama Županijske palače.

Tema konferencije za javnost je bila predstavljanje završnih rezultata i presjek svih projektnih aktivnosti koje su učinjene u proteklih 12 mjeseci. Nositelj projekta je Srednja škola Ivanec, dok Ekonomska škola Šibenik na projektu sudjeluje kao partner.

Kao što smo već puno puta naglasili, projekt SMUN se finacira EU sredstvima. Vrijednost projekta je 1.514.150,04 kuna bespovratnih sredstava. Financiranje je u okviru Europskog socijalnog fonda iz Operativnog programa "Razvoj ljudskih potencijala 2007. - 2013.". Projekt završava 15 svibnja 2016.

Voditeljica projekta, Andrijana Rožman je prisutnima ukratko objasnila glavne ciljeve, aktivnosti i rezultate koji su ostvareni u provedbi projekta s naglaskom kako je riječ o projektu u kojem je učenik u središtu nastavnog procesa.

Na konferenciji je istaknuto kako je uz modernizaciju kurikuluma koja se provodi za smjer ekonomist veliki dio projektnih aktivnosti bio usmjeren na izradi računovodstvenog programa, IKT portala, Priručnika novih nastavnih sadržaja i dr.

Navedene aktivnosti imaju za cilj učiniti nastavu praktičnom, dinamičnom i zanimljivom, a sve u konačnici radi lakšeg zapošljavanja te boljeg i konkurentnijeg položaja na tržištu rada.

Jedna od posljednjih faza u projektu SMUN je bila provedba pilot testiranja učenika nakon čega je napravljena analiza navedenog testiranja. Učenici su testirali suvremene metode u nastavi putem rada na računovodstvenom programu i IKT portalu.

Rezultati testiranja su pokazali kako učenici smatraju da su IKT portal i računovodstveni program izuzetno zanimljivi i dinamični alati u nastavi. Isto tako veliki broj učenika je shvatio kako će im suvremene metode u nastavi pomoći u njihovom daljnjem obrazovanju i traženju prvog posla u struci. Pilot testiranje učenika je pokazalo kako postoji želja od strane učenika za čim većim korištenjem suvremenih metoda u ekonomskim predmetima.

Uz ravnateljicu Srednje škole Ivanec, Lidiju Kozinu na konferenciji  je pristuvovao i ravnatelj Ekonomske škole Šibenik Igor Friedrich koji je naglasio veliku zahvalnost na ukazanom povjerenju i kvalitetnom partnerskom odnosu u provedbi projekta.

Ravnateljica Lidija Kozina je istaknula kako će nastava projekta SMUN biti odlična polazna točka za svakog učenika koji želi raditi u ekonomskoj struci i razvijati praktične kompetencije.

Svoj dio obaveza na projektu predstavili su suradnici na projektu zaduženi za izradu: računovodstvenog programa (Infomare d.o.o.), IKT portala (ORION informatika) i modernizaciju kurikuluma (Infoproces d.o.o.).

Ovom prilikom želimo istkanuti i kvalitetnu suradnju i potporu od strane Varaždinske županije ispred koje su na konferenciji prisustvovali i govorili Alen Kišić (zamjenik župana) i Miroslav Huđek (pročelnik za prosvjetu, kulturu i sport).

Na samom kraju konferencije predstavljen je i novi promo video Srednje škole Ivanec i projekta SMUN koji će se u narednim danima predstaviti u javnosti, putem medija i internetskih servisa. Video spot je napravljen u suradnji sa Sveučilištem Sjever.

 

     

Kao i dosadašnjih godina i ove se godine Srednja škola Ivanec uključila u suradnju s Policijskom postajom Ivanec kako bi učenicima završnih razreda skrenula pozornost na ozbiljnost njihova ponašanja u prometu bilo da su vozači ili samo sudionici u prometu. Od ove godine MUP-u se u predavanju priključio i Hrvatski autoklub tako da su učenici trećih i četvrtih razreda imali priliku čuti doista vrlo zanimljivo i poučno predavanje prometnih stručnjaka iz HAK-a u kojem je pozornost skrenuta upravo na njih, mlade vozače i sudionike u prometu koji su najugroženija skupina kada se govori o prometnim nesrećama. Uz brojne fotografije i priče o prometnim nesrećama i njihovim kobnim posljedicama još se jednom naglasila važnost korištenja sigurnosnog pojasa, poštivanja ograničenja brzine te nekonzumiranja alkohola i drugih opojnih sredstava.

Nakon predavanja, svi zainteresirani učenici imali su priliku isprobati i simulator sudara te simulator prevrtanja.

U simulatoru sudara, učenici su se mogli uvjeriti u silinu sudara pri brzini od "samo" 18 km/h, dok su u simulatoru prevrtanja doista iskusili prevrtanje automobila i uvidjeli važnost vezanja sigurnosnog pojasa. Automobil s putnicima se prvo okrenuo na bok, potom skroz za 180 stupnjeva da bi potom došli u prvotni položaj. Pritom se automobil tresao kao da je riječ o pravom prevrtanju. U oba se simulatora doista mogla iskusiti presudna važnost vezanja pojasa.

Akcija "Mladi vozači u prometu" namijenjena je učenicima završnih razreda srednjih škola Varaždinske županije, a  provodi  se u okviru UN-ovog desetljeća sigurnosti cestovnog prometa 2011.-2020. te Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa RH.

Državna natjecanja se polako primiču svome kraju, stoga vam ovdje donosimo rezultate naših predstavnika.

Na Državnom natjecanju iz matematike koje se od 4. do 6. travnja održavalo u Primoštenu  Benyamin Taourirt (2.g2) je u kategoriji 2A osvojio 7. mjesto, Mihael Rodek (2.g3) u kategoriji 2B 17. mjesto, a  Karlo Videc (4.g1) u kategoriji 4B 10. mjesto. Njihove mentorice su Marica Dolenec-Jurinić i Marina Kušen.

Državno natjecanje iz njemačkoga jezika održano je u  gradu Krku od 11. do 13. travnja 2016. godine. Benyamin Taourirt (2.g2) ostvario je 3. mjesto, a Sara Tvarog (4.g1) 6. mjesto. Njihovi su mentori Silvija Hogge-Buder i Vlado Zagrajski.

15. travnja 2016. održano je on-line državno Natjecanje u znanju i kreativnosti "Čitanjem do zvijezda". Sara Pehnec osvojila je 11. mjesto, Josipa Vresk 12, a Ana Briški 18. mjesto. Sve tri djevojke su učenice 3.g2 razreda, a njihova je mentorica knjižničarka Iskra Petak.

U Sinju se od 21. do 23. travnja održavalo Državno natjecanje iz logike gdje je Karlo Videc (4.g1)  osvojio 6., a  Ljubica Mežnarić (4.g1) 33. mjesto. Njihova je mentorica Ivančica Slunjski.

Državno natjecanje iz povijesti održavalo se u Vinkovcima od 25. do 27. travnja. Mihaela Glavica (1.g2) osvojila je 5. mjesto, Klara Čanžar (2.g3) 6. mjesto, Nives Samaržija (3.g3) 6. mjesto, a Andrea Štefanec (4.g1) 9. mjesto. Njihove su mentorice prof. Branka Pavić, Milena Bolčević i Mihaela Maček.

U Poreču je od 27. do 29. travnja održana završnica Državnog prvenstva školskih športskih društava Republike Hrvatske u školskoj godini 2015./2016. Rukometaši su zauzeli 5. mjesto, odbojkašice 4., a bronca, odnosno 3. mjesto je pripala djevojkama u futsalu!

U Zadru se od 27. do 29. travnja održalo Državno natjecanje iz hrvatskog jezika na kojem je Lucija Vusić (3.g2) osvojila 8. mjesto. Njezina je mentorica Matilda Kramar.

Čestitamo!

U  Poreču se od 27. do 29. travnja održavalo Državno prvenstvo školskih sportskih društava Republike Hrvatske za školsku godinu 2015/16. Kao pobjednici regionalnih natjecanja Školu su predstavljale ženske ekipe u odbojci i futsalu te muška rukometna ekipa.

Futsal i odbojkaška ekipa prošle su skupinu i igrale polufinala, dok su rukometaši ‘zapeli’ u skupini i u konačnici osvojili 5. mjesto.

Nogometašice SŠ Ivanec su u polufinalu poražene od Sportske gimnazije Zagreb sa 0:3, a odbojkašice od Srednje škole Mate Balote iz Poreča sa 0:2 u setovima.

U utakmici za 3. mjesto i broncu nogometašice su pobijedile Poljoprivredno – prehrambenu školu Požega sa 3:2 nakon 1:1 na poluvremenu.

Odbojkašice su poražene od Gimnazije Matije Antuna Reljkovića iz Vinkovaca sa 0:2 u setovima i tako ostale bez medalje zauzevši 4. mjesto.

Čestitamo svima!

U školskoj godini 2021./2022. planiran je upis 20 učenika za zanimanje CNC operater. U suradnji s tvrtkama We-Kr, TMT Lepoglava i ITAS-PRVOMAJSKA Ivanec osigurano je obavljanje praktične nastave te mogućnost zapošljavanja odmah po završetku obrazovanja. Učenici imaju mogućnost stipendiranja, kao i dobivanja učeničkih nagrada od strane navedenih tvrtki.

CNC operater radi u tvrtkama strojne obrade, u pogonima održavanja i proizvodnje strojnih dijelova i uređaja te u industrijskim i obrtničkim radionicama i tvrtkama. Obrazovanjem u ovom smjeru stječu se kompetencije za samostalno obavljanje poslova i radnih zadataka rukovanja klasičnim i numerički upravljanim alatnim strojevima (NUAS) u proizvodnji i reparaciji dijelova strojeva i uređaja. 

Učenje u strukovnom dijelu programa donosi mnoge rezultate - znanje čitanja tehničkih crteža i izradu rada prema tehničko-tehnološkoj dokumentaciji, crtanje jednostavnijih tehničkih crteža i skica, odabir alata, mjernih alata, uređaja i pribora strojeva, vladanje osnovama računalstva, informatike i programima za crtanje na računalu  (AutoCAD, Catia, SolidEdge, SolidWorks, SolidCAM). Učenik se osposobljava za samostalno upravljanje CNC strojevima, upoznaje se s najnovijim načinima korištenja računala u proizvodnim procesima (CAD/CAM), s principom rada CAD modula i 3D programskih paketa, s programom za simulaciju koji služi za programiranje CNC stroja i izvođenje 3D simulacija obrade.

       

Što se tiče kriterija upisa, kod zanimanja CNC operater boduju se zaključne ocjene u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja iz nastavnih predmeta:

1. Hrvatski jezik

2. Matematika

3. prvi strani jezik

Uz navedene predmetne ocjene, boduje se i opći uspjeh 5., 6., 7. i 8. razreda (prosjeci svih zaključnih ocjena svih nastavnih predmeta na dvije decimale).

Na taj način moguće je ostvariti maksimalno 50 bodova. Za stjecanje dodatnih bodova (športska i druga natjecanja, itd.) pogledajte u Pravilnik o elementima i kriterijima (Upisi - Dokumenti). Za upis u zanimanje CNC operater neće se određivati bodovni prag.

 

Nakon utvrđene ljestvice poretka kandidata za upis, kadnidati su dužni prilikom upisa dostaviti školi :

  • Upisnicu - ukoliko neki kandidat nije u mogućnosti ispisati upisnicu kod kuće, dobit će upisnicu u školi, međutim, tada kandidat mora doći s roditeljem/starateljem zbog potpisivanja iste
  • liječničku svjedodžbu Medicine rada
  • Obrazac za odabir izbornih predmeta, stranih jezika i dodatnih aktivnosti (u privitku na dnu stranice) - ukoliko neki kandidat nije u mogućnosti ispisati obrazac kod kuće, dobit će ga u školi, međutim, tada kandidat mora doći s roditeljem/starateljem zbog potpisivanja istog
  • Svjedodžbe 5., 6., 7. i 8. razreda (original ili kopije)

Ugovor o naukovanju nije potrebno sklapati jer se praktična nastava u prvom razredu odvija u školi.

Kandidat koji u trenutku upisa nije u mogućnosti dostaviti liječničku svjedodžbu medicine rada, pri upisu dostavlja potvrdu obiteljskog liječnika, a liječničku svjedodžbu medicine rada dostavlja najkasnije do kraja prvog polugodišta prvog razreda (učenicima preporučujemo da što prije pristupe liječničkom pregledu specijaliste medicine rada).

Prema zakonskim propisima učenici su obavezni prije upisa u prvi razred srednje škole za obrtnička zanimanja pristupiti liječničkom pregledu specijaliste medicine rada, radi utvrđivanja zdravstvene sposobnosti.

Liječnički pregled se obavlja u DZ Varaždinske županije - Ispostava u Ivancu - "Specijalistička ordinacija medicine rada Dragutin Rogina" (drugi kat desno), u radne dane ambulante počevši od završetka školske godine. Predbilježbe za liječnički pregled primaju se svakog radnog dana od 11 do 15 sati na telefon 784-233. Mole se roditelji i učenici da se pravovremeno prijave i obave pregled jer se u zadnjem tjednu prije upisa isti neće moći obaviti. Obavijest možete pročitati u privitku na dnu ove stranice.

Troškove pregleda za obrtnička zanimanja snose učenici.

 

 Scan4 cnc 

  

Nakon što kandidat potvrdi svoj upis vlastoručnim potpisom i potpisom roditelja/skrbnika, upisnicu može dostaviti osobno ili elektroničkim putem na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.  (u prijavnom mailu je obavezno navesti kontakt broj mobitela roditelja i učenika).

Datumi zaprimanja upisnica i dokumenata koji su uvjet za upis u ljetnom upisnom roku ako se upisnica i ostali dokumenti dostavljaju osobno ili elektroničkim putem:

13.7.2021. (utorak) - od 08:00 do 14:00 sati

14.7.2021. (srijeda) - od 08:00 do 14:00 sati

U slučaju dostave dokumentacije elektroničkim putem, u privitku se nalazi i obrazac za odabir izbornih predmeta, stranih jezika i dodatnih aktivnosti kojega je također potrebno popuniti i dostaviti elektroničkim putem. 

Ukoliko neki kandidat nije u mogućnosti ispisati upisnicu kod kuće, dobit će upisnicu u školi, međutim, tada kandidat mora doći s roditeljem/starateljem zbog potpisivanja iste.

 Detalje oko izračuna bodova i sve ostale informacije o upisima možete vidjeti i na stranici upisi.hr.

logo upisi

 Kalkulatoru bodova za upis učenika u srednju školu možete pristupiti ovdje.

upisi u srednje škole

 

U nastavku donosimo nastavni plan i program za sva tri razreda smjera CNC operater:

cnc operater

fondovi         smun              23                22

4.2.2016.

 

U petak 29. siječnja u Srednjoj školi Ivanec je održana stručna radionica „Vrjednovanje strukovnih kurikuluma“ u okviru edukacije nastavnika koja se provodi u sklopu EU projekta SMUN (Suvremene metode u nastavi), a ima za cilj osposobiti nastavnike ekonomske grupe predmeta za samostalno pisanje kurikuluma na temelju Hrvatskog kvalifikacijskog okvira.

s20      s21

Radionica je organizirana od strane Srednje škole Ivanec i tvrtke Infoproces Kvalifikacije koja na projektu SMUN sudjeluje u svojstvu suradnika. Radionicu je vodila gđa. Kristina Miklaužić koja je inače zaposlena u Agenciji za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih na poziciji višeg stručnog savjetnika.

Vrjednovanje je izrazito važno za nastavu koja će se provoditi u sklopu projekta SMUN budući se kroz projekt uvode nove nastavne metode koja će zahtijevati preciznije definiranje kriterija vrjednovanja rada učenika. Nadalje, cilj je uspostaviti sustav kvalitete strukovnog obrazovanja, što se i planira provedbom projekta SMUN.

s22         s23

EU projekt SMUN se provodi u sklopu OP „Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013. kroz financiranje Europskog socijalnog fonda (ESF) u stopostotnom iznosu. Vrijednost projekta je 1.514.150,04 kuna.

Stranica 85 od 90

Back to top