eu fondovi
opkk
eu-flag
Europska unija
Zajedno do fondova EU

Projekt je sufinancirala Europska unija
iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Kako bi se učenici gimnazijskog usmjerenja Srednje škole Ivanec upoznali sa sadržajima novo kreiranih fakultativnih predmeta Statistika, Eksperimentalna fizika, Digitalna kartografija i Razvoj mobilnih aplikacija, izrađenih u sklopu projekta „HEUREKA – spoznajom do uspjeha“, 02.06.2016. u amfiteatru Srednje škole Ivanec održana je prezentacija. Odaziv učenika na prezentaciju bio je velik.

Na početku prezentacije učenici su u kratkim crtama upoznati sa projektom „HEUREKA – spoznajom do uspjeha“, kako bi dobili uvid ciljeve kreiranja i način nastajanja kurikuluma nakon čega je uslijedila prezentacija samih kurikuluma.

Članovi radne skupine za izradu kurikuluma u sklopu projekta „HEUREKA – spoznajom do uspjeha“, nastavnici Marica Dolenec-Jurinić (predmet Statistika), Marta Bregović Flegar (predmet Eksperimentalna fizika), Mihaela Maček (predmet Digitalna kartografija) i Davor Fodrek (predmet Razvoj mobilnih aplikacija) na zanimljiv su način, navodeći primjere iz svakodnevnog života, učenicima približili sadržaje novih fakultativnih predmeta. Učenici su sa zanimanjem pratili prezentaciju svakog predmeta i aplauzom nagradili nastavnike nakon prezentacije.

Dan poslije prezentacije, u petak 3.06.2016., učenici su pristupili ispunjavanju online ankete kako bi iskazali svoju zainteresiranost za pohađanje nastave novih fakultativnih predmeta te izrazili svoja očekivanja od istih.

 abc

abcd

abcde

abcdef

Kako bi se učenici gimnazijskog usmjerenja Srednje škole Ivanec upoznali sa sadržajima novo kreiranih fakultativnih predmeta Statistika, Eksperimentalna fizika, Digitalna kartografija i Razvoj mobilnih aplikacija, izrađenih u sklopu projekta „HEUREKA – spoznajom do uspjeha“, 02.06.2016. u amfiteatru Srednje škole Ivanec održana je prezentacija. Odaziv učenika na prezentaciju bio je velik.

Na početku prezentacije učenici su u kratkim crtama upoznati sa projektom „HEUREKA – spoznajom do uspjeha“, kako bi dobili uvid ciljeve kreiranja i način nastajanja kurikuluma nakon čega je uslijedila prezentacija samih kurikuluma.

Članovi radne skupine za izradu kurikuluma u sklopu projekta „HEUREKA – spoznajom do uspjeha“, nastavnici Marica Dolenec-Jurinić (predmet Statistika), Marta Bregović Flegar (predmet Eksperimentalna fizika), Mihaela Maček (predmet Digitalna kartografija) i Davor Fodrek (predmet Razvoj mobilnih aplikacija) na zanimljiv su način, navodeći primjere iz svakodnevnog života, učenicima približili sadržaje novih fakultativnih predmeta. Učenici su sa zanimanjem pratili prezentaciju svakog predmeta i aplauzom nagradili nastavnike nakon prezentacije.

Dan poslije prezentacije, u petak 3.06.2016., učenici su pristupili ispunjavanju online ankete kako bi iskazali svoju zainteresiranost za pohađanje nastave novih fakultativnih predmeta te izrazili svoja očekivanja od istih.

 abc

abcd

abcde

abcdef

18.6.2015.

Poziv na dostavu ponuda u sklopu EU projekta Suvremene metode u nastavi koji se provodi u Srednjoj školi Ivanec i Ekonomskoj školi Šibenik iz sredstava Europskog socijalnog fonda. Dokumentacija u prilogu.

18.6.2015.

Poziv na dostavu ponuda u sklopu EU projekta Suvremene metode u nastavi koji se provodi u Srednjoj školi Ivanec i Ekonomskoj školi Šibenik iz sredstava Europskog socijalnog fonda. Dokumentacija u prilogu.

11.5.2016.

 

U sklopu projekta SMUN sniman je i promo video o Školi i samom projektu. Kako su to napravili stručnjaci sa Sveučilišta Sjever pogledajte na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=rx_6kGLVR7Y

11.3.2016.

Trenutno je u našoj školi u tijeku edukacija nastavnika za korištenje računovodstvenog softvera u nastavi projekta SMUN. Edukaciju održavamo u suradnji s tvrtkom Infomare d.o.o. iz Zagreba koja je kreirala softver koji ćemo koristiti u nastavi za Ekonomiste.

 

 

Kreiranje računovodstvenog softvera za provedbu projekta SMUN – „Suvremene metode u nastavi“ je ujedno jedna od najvažnijih i najzahtjevnijih projektnih aktivnosti.

Računovodstveni softver će na nastavi projekta SMUN biti glavni alat za suvremene nastavne metode budući će učenici kroz softver na računalu vježbati zadatke istovjetne onima s kakvima će se susresti nakon zaposlenja u ekonomskoj struci.

Mogućnosti softvera su izrazito velike, pa iz tog razloga neke od funkcionalnosti koje se mogu izdvojiti su: upravljanje ljudskim resursima i obračun plaća i honorara, knjiženje ulaznih i izlaznih računa, upravljanje skladištem, proizvodnja i nabava robe, inventura i rashodovanje dugotrajne imovine, obračun PDV-a itd. Mnogobrojne mogućnosti će učenicima omogućiti stjecanje praktičnih kompetencija kakve se od njih očekuju na tržištu rada.

EU projekt SMUN se provodi u sklopu OP „Razvoj ljudskih potencijala 2007. – 2013.“ kroz financiranje Europskog socijalnog fonda (ESF) u stopostotnom iznosu. Vrijednost projekta je 1.514.150,04 kn.

15.5.2016.

Srednja škola Ivanec je danas počela s provedbom EU projekta Suvremene metode u nastavi.

Cilj projekta je pružiti potporu ustanovama strukovnog obrazovanja i nastavnicima kako bi svojim učenicim mogli osigurati stjecanje modernih kompetencija i pristup najnovijim tehnologijama podižući tako njihovu zapošljivost i relevantnost njihovih kvalifikacija na tržištu rada. Srednja škola Ivanec kao glavni nositelj projekta će primiti bespovratna sredstva putem Europskog socijalnog fonda u iznosu od 1.514.150,04 kn, a partner na projektu je Ekonomska škola Šibenik.

Ravnateljica

mr. sc. Lidija Kozina

Emma Biškup je učenica 2.g1 razreda koja se u ljeto 2015. godine odlučila na hrabar potez - prijavila se za stipendiju na United World Colleges - međunarodni, prestižni sustav koledža koji omogućuje vrhunsko srednjoškolsko obrazovanje u vrlo zahtjevnom, ali i poticajnom međunarodnom okruženju. Stipendiju je dobila te odlazi na dvije godine u daleku Kanadu, tako da su joj ovo posljednji dani u ovoj školi...

Evo njezine priče.

 

Moja priča je započela prošle godine za vrijeme ljetnih praznika. Na stranicama Škole pronašla sam natječaj koji me vrlo zainteresirao jer je nudio upravo ono što sam oduvijek željela - učenje i putovanje. Odmah sam počela istraživati i ubrzo sam doznala sve informacije koje su mi bile potrebne. Bez mnogo razmišljanja odlučila sam se prijaviti. Moji su me roditelji u tomu podržali te smo se bacili na sakupljanje dokumentacije potrebne za prijavu. Natječaj je završio u listopadu, a meni je samo preostalo čekati rezultate jesam li prošla i hoću li biti pozvana na razgovor. Svi kandidati su bili obaviješteni o razgovoru tjedan dana prije, no ja sam saznala taj isti dan kada sam imala razgovor te sam nepripremljena i iznenađena otputovala u Zagreb.

Ubrzo smo stigli i do mjesta gdje se razgovor održavao. Ušla sam unutra te sam ubrzo bila na redu. U manjoj prostoriji sjedila sam pred sedam članova povjerenstva koji su me ispitivali pitanja iz svih područja mog života. Nakon pola sata razgovor je završio i bila sam zadovoljna našim razgovorom, ali nisam očekivala stipendiju sve dok jednog dana nije stigao mail. Bila sam nervozna kad sam vidjela naslov i isprve ga nisam htjela otvoriti, ali ipak sam morala. Počela sam čitati mail i bila sam zapanjena već prvom rečenicom. Moja je prijava bila jedna vrlo visoko rangirana te mi se ponudila najbolja stipendija koju sam mogla dobiti. To je 100%-tna stipendija u Kanadi vrijedna oko 90 000 CAD. Bila sam vrlo iznenađena i presretna i još uvijek nisam svijesna da krajem kolovoza odlazim u Kanadu, na mjesto na koje dolaze mladi iz cijelog svijeta, gdje učim manje predmeta puno opširnije, gdje ću živjeti dvije godine i gdje ću upoznati svijet! - rekla nam je Emma koja svoju budućnost vidi u svijetu medicine.

Eto dokaza kako vam čitanje web stranica Škole može promijeniti život!

Emmi želimo svu sreću u Kanadi te da i dalje bude tako znatiželjna i spremna u prihvaćanju novih izazova!

30.05.2016.

U privitku donosimo brošuru projekta SMUN - Suvremene metode u nastavi!

Stranica 84 od 90

Back to top